Tugceinciuak benim çevremde hep Aptamil kullandılar, kiz kardeşim birinci haftadan itibaren Aptamil ile büyüttü elhamdülillah çok sağlıklı büyüdü aksi durumlar olmadı gaz vs güzel bir marka olduğunu düşünüyorum
Ben ilk aylar hastalandım antibiyotik kullandım o süre zarfında bende Aptamil mama verdim bende memnundum bebişim de bir sıkıntı olmadı tadını da sevmişti.
Ama hipp hakkında hiç bilgim.yok. üste kalsın