Kumru_6694 Kızlar sizce erken mi, bu durum erken doğuma sebep verir mi , bu haftalarda bebişi dönen var mı merak ettim . Tekrar makat pozsyona geçer mi son dk golü gelir mi 😁
aslanprenses_ Kumru_6694 benim başından beri baş aşağı pozisyonunda. 34. Haftadayım. Doktor artık dönmez dedi.
Ravza12 Bu hafta kontrolüm var ve oğluşumun dönmüş olmasını istiyorum normal doğum olmasını istiyorum:)
Kumru_6694 Hdemir1618 evet bizede öyle dedi doktor dönmüş ama doğum kanalına girmemiş zaten daha var şuan girmemesi lazım dedi
Yareneylul Kumru_6694 maalesef benim 31 haftalık tersti 32de düzeldi 33+ 5 yine ters ve ters olunca aşırı ağrılı sancılı oluyor
bebikveben Kumru_6694 benim 34 te baş aşağı döndü, arkadaşımınki 37de döndü. Bu bebişlerin ne yapacağı belli olmuyor😂 doktorum daha da dönmez artık dedi bakalım
Aysee1123 Kumru_6694 Erken doğumla alakası yok merak etmeyin zaten 30 lardan sonra artık dönmeleri beklenir bebeklerin. Belli olmaz bebek bu benim 2-3 kere döndü durdu 30 lardan sonra. Şuan bilmiyorum durumunu 36+3 👼🏻
Bbbsr Kumru_6694 benmki 32 de doğum pozisyonundaydı bir gün sonra 33 te gittim yan duruşa geçmiş yine bakalım tekrar döncekmi
Baharoloji Kumru_6694 28. Hafta da dönmüştü kızımda tam doğum pozisyonuydu ama 35-36 gibi yüzünü karnıma döndürmüştü bir o sebeple bir de başı önde olunca sezaryen kararı verildi erken dönmesi sorun değil ama tekrar dönebilir