Geçen ay kız dedi doktor bugün görüş günümüz vardı erkek dedi ama bidahaki ay teyit ettirin dedi 19+3 olduk kesin net ne zaman belli olur ne alışveriş yapcağımı şaşırmış durumdayım 🥲 bide 4lü tarama testi verdim sonuç kaç güne çıkar bilgisi olan varmı?