Suleguzel ayrıntılı ultrason da bebeğin organları, kemikleri ,annenin rahim ağzı uzunlugu suyu gibi şeyler gözüküyor. Ama tarama testlerinde kalıtsal hastalık varmı onu saptamaya çalışıyorlar. Birbirinden çok farklı şeyler yani. Ama günümüzde 2li 3lu ve 4lu taramalarin daha usu olan yöntemler çıktı . %99 dogru sonuç veriyor ve yanılma payı yok denecek kadar az ayrıca 90 kusur kalıtsal hastalığı tarıyor. Fetal DNA adı cinsiyeti de öğreniyorsunuz. Koldan kan alınarak yapiliyor anne kanına karisan bebek denasi tanıyor. Bu testi yaptırırsanız 2li 3lu ve 4 lu testi yaptırmak gerekmiyor. Hayatınızın hiçbir döneminde Allah verdi ne olursa olsun aldirmayacagim kafasında olmayın. Kimse size bebeğinizi aldırın diye yapmıyor bu testleri. Bebeğinize hazır olun bilinçli olun diye yapılıyor. Allah göstermesin bir hastalığı varsa siz psikolojik olarak ve her açıdan bilinçlenin hazır bir anne olarak dünyaya getirin bebeğinizi. Bazı durumlarda doğumhanenin bile hazır olması gerekiyor unutmayın.