srgl3362 Oksapar kullananlar ne için kullanıyosunuz bugün kontrolde doktorum sana oksapar vermişmiydim diye sordu hayır dedim ama neden böyle bişey sordu iğnenin kullanım amacı ne
Hanimeller srgl3362 kan sulandırıcı iğne o ama doktor sana test falan yaptı mı pıhtılaşma testi falan
Hanimeller srgl3362 kan pıhtılaşması sonucu kullanılır o ve onu hemotolog verir iznini kadın doğumcu raporunu yazar
MerveKaya38 srgl3362 benim 3 genimde pırtılaşma var 2 bebek kaybetrim bu yüzden onun için kullanıyorum gebelikte önlem amaçli
srgl3362 Hanimeller hayır test falan yapmadı ultrason sırasında sordu bunu ben yok vermediniz diyince neyse sen iğneden korkuyosun versemde kullanmazsın zaten dedi siz kan testi diyosunuz ultrasonla ne alaka şimdi 🤔
melinda- srgl3362 kayıp öykün varsa pıhtılaşma eğilimi varsa ya da ultrasonda damar direnci çıkarsa veriyorlar
Hanimeller srgl3362 çok manasız bi soru sormuş ultrason ortasında ve 37 desiniz 😂doktor hastaları karıştırmış olmasın çünkü iğneyi öyle kafasına göre zaten veremez kiii her gebe zaten kullanmıyor iğneyi sadece pıhtılaşması olanlar kullanıyor
BirazbundanBirazondan1 srgl3362 doktorunuz bence hasta karıştırmış. 😅Kan pıhtılaşmanız olsa şimdiye kadar çıkardı. Sorunsuz 37 haftaya gelmişsiniz. Sağlıkla kucağınıza alın.
mrsmom_ srgl3362 doktor bu Bilgi ama li sormuştur. Dusuk sonrasi kan testi sonucuna gore veriyorlar kan pihtilasmasi varsa. Pıhtılaşma varsa Bebek beslenemeyio düşüyor maalesef. Takmayin kafaniza sizlik bir durum yok masallah 🥰
Bebegimsu350 MerveKaya38 ben kendim yapamıyorum içim gidiyo karindan vuruluyorum çok sciho ve heryerm mosmor
Bebegimsu350 srgl3362 ben ilk gebeligimde hiç bir sekilxe kan sulandırıcı kullanmadım doğum sonrasında vurmadilar önlemler alinmadi ve.pihti attı bacagimdan göbeğime kadar bu ikinci gebeliğim şuan vuruluyorum sağ tarafıma pıhtı atmasın diye
srgl3362 Bebegimsu350 iyide bunun için bana hiçbir test yapılmadı yada tahlillerimde bişey çıkmadı kafasına göre mi vercekti bunu