Kızlar 2 buçuk yaşında oğlum var ve 2.çocuğu düşünüyorum Allah nasip ederse 2hafta var daha adet olmama sorum şu uygulamayı 2.çocuğum olursa ona göre ayarlaya biliyor muyum gelişimi haftasını gününü takip etmem için ayarlaya biliyorsam nasıl silip baştan mı yüklemem gerekiyor