27 haftaligim geçen hafta baktırdım normalin altında çıkmış benimde iğne yazdı 5 tane dodex diye haptan daha etkiliymis elinde ayağında uyuşma başlamıştır baya düşük çünkü dedi bende yok dedim öyle bir şikayetim ama haftada 1 tane yaptırıyorum iğneyi