Merhaba anneler, Doğum yakın, hastaneye ya da eve gelen misafirlere bebişleriniz adına hediye ve ikram seçimleriniz neler olacak?
Ben magnet düşündüm fakat en az 30 adet sipariş vermek gerekiyor. Fazla almak istemiyorum.
Farklı önerilerinizi bekliyorum. Diğer annelere de fikir olsun. :))