İkiz gebelik 32+5 haftalığız. Bugün hareketleri çok az hissediyorum ve 2 gündür karnım genelde sert. Kasılmalar da hissediyorum. Dün nst de bakıldı tek bir sancı gözüktü. Doğum yaklaştığı için mi hareketsizleştiler yoksa kgları artık biri 1800 biri 1900 diye yer mi kalmadı? Sizde durumlar nasıl?