eymenim_ Ankaradayım olan anneler hani hastaneye gidiyorsunuz. Ben Ankara üniversitesi tıp fakültesi . 8.hafta
Baharoloji eymenim_ merhaba ben yeni doğum yaptım çağrı gülümser hocaya gidiyordum kliniği var memorialda doğum yaptım sağlıkla gelsin bebeğiniz
busraayksll eymenim_ merhaba canım :) bende 31 haftalık gebeşim Yenimahalle devlet hastanesi Ali Koray da takipliyim genel manada memnunum dilerim doğum kısmı da güzel geçer 🥰