ftmayar21_ bende de 31. Haftada 1 cm açılma var denildi dün 32.haftada hafif sancı vardı gittim ama açılma artmamış dediler doktorum sürekli ayaklarını uzatarak dinlenirsen açılma artmaz dedi bende 1 haftadır sürekli dinleniyorum hafif işler yapıyorum bu şekilde açılma artmadı, bu haftalarda ağrı olması normal açılmanın artması sıkıntı olur dediler