Gizemeren09 Progestronum 9.61 çıktı endişe duymamam gerekildiğini düşük tehlikem olduğunu PROGESTAN fitil ve PROLUTAN iğne verildi daha önce kullanan oldu mu
Nslhn_dyg Gizemeren09 proluton iğne kullandım tatlım haftada 1 gün çok şükür 11.haftaya kadar çok şükür atlattık 13+4 olduk ama 3günde 1 kullanalarda var
Edos123 Gizemeren09 benim de lekelenmem olduğu için verildi üç günde bir iğne vuruluyorum her akşam fitil kullanıyorum önlem amaçlı
isil96 Gizemeren09 progestani ilk 4 ay kullandım hiç bir problem yok çok şükür kullandigim süre zarfında da ne kanama ne de başka bir problem yaşamadım su an 36 haftalik gebeyim vajinal yoldan kullanıyodum ve ilişki yasaktı
Elizbusra Edos123 Benimde dün oyle oldu kahverengi siyaha dönük hafif kokuyordu bugun hiç olmadı endişelenmelimiyim
BirazbundanBirazondan1 Gizemeren09 ben kullandım. Kesem yamuktu. Doktorum progestan fitili günde üç kere proluton iğneyi haftada 1 vuruldum
Edos123 Elizbusra doktorunuz ile bir görüşmeniz de fayda var. Benim de öyle olmuştu pasif kanama alanı varmış doktorum önlem amaçlı bu ilaçları verdi dinleneceksin yorulmayacaksın dedi kahverengi lekelenme olursa korkma o beklemiş kan dışarıya atılabilir dedi
Sumeyye_g Gizemeren09 3 sene ilk gebeliğimde kanamam yüzünden 20 haftama kadar proluton depot iğne ve son ayıma kadar progesteron kullandım çok şükür onlar sayesinde iyi oldum