ZumrasMom_ E nabızda öyle olmasının sebebi şuan 35+6 sınız ya 35 in içinde olmuyorsunuz zaten 35 bitmiş 36 nın içinde oluyorsunuz oda yarın doluyor ☺️ Yani 35+6 yken 36 nın içinde olunuyor 35 in değil 35 bitmiş dolmuş oluyor. Mesela bende 36+3 üm şuan 37 nin içinde oluyorum 36 ya doldurdum onla işim bitmiş oluyor. Açılmayı biz farkedemiyoruz. 3 türlü belirti oluyor. Nişan gelmesi, su gelmesi veya hiç birinin gelmeyip sancıların gelmesi