Aysee1123 saolun tesekkurler gece biraz suyum geldi 12 de hastaneye geldim 1 cm aciklik vardi sabaha kadar bekledik sabah altida suni sanci verdiler onu cektim suyumu felan patlattilar uc cm oldu en fazla sezeryana dondurun dedim doktorumda aci cektirmenin anlami yok dedi iyikide demisim bebegim ciktiginda kakasini yapmak uzereydi kakasi poposundaydi oglen 12 de kucagima aldim