Almiraviva Hayat Hastanesi’nde doğum yapanlar , yada şuan gebelik sürecinde olanlar deneyimlerinizi paylaşır mısınız
Bebisannneessi Almiraviva hamileliğimin başından beri Özlem Ballıya gidiyorum, çok iyi bir doktor hatta bikac sorunumuz oldu acildeki doktorlar korkuttu Özlem hanım beni rahatlattı, tavsiye ederim
Burcum12 Almiraviva 36+2 deyiz biz de Özlem ballıya gidiyoruz ben çok memnunum her sorumu sabırla cevaplıyor wp den kısa süre de dönüş sağlıyor Önceden aynı hastanede başka doktorda takipliydim ama keşke daha önceden Özlem hanımla başlasaydım diyorum
Almiraviva Merhaba kaç haftadasiniz ben 6+5 im ikinci kontorlumde de gonca uğurlu pakaya gittim ama bu gidişimde çok elektirik alamadım zoraki konuşuyor gibiydi enerjisizdi sizin doktorunuzun iletişimi nasıl acaba?
Almiraviva Teşekkür ederim ben hâlâ doktorda karar veremedim ve bu bende stres oluşturdu, siz doğumla ilgili görüştünüz mü özlem hanım normal doğuma öncelik tanıyan bir doktor mu kendisi sizce kimi doktor doğum anında hemen bitmesi için kesi atmaktan çekinmiyormus bu durum beni korkutuyor
Burcum12 Almiraviva şimdilik normal doğum için konuştuk hala çatı muayenesi olmadım ama zamanını bekleyelim diyor her şey için bu da ben de normal doğum taraftarı olduğunu hissettirdi
Almiraviva Aynen bende şuan aynı hastanede başka bir doktora gidiyorum ama gerçekten uyusamadik bı içime sinmedi anlayamadım 😶 özlem hanımla tanışayım birde teşekkür ederim tecrübenizi paylaştığıniz için🙏
Almiraviva Gonca uğurlu pakay ,yani kötü ilgisiz diyemem mesajlarıma çabuk dönüyor ama böyle soğuk mesafeli ben sorarsan konuşuyor diyebilirim enerjimiz uyuşmadı odasına girince iyi hissetmiyorum tedirgin hissediyorum , anlatabildim mi🤭🤭