Anneler su an imom omega, magnorm ve ferrozinc kullanmakta karar kıldım.karar kıldım diyorum çünkü bir doktorun kullanma dediğini diğer doktor kullan dedi birinin kullan dediğini diğeri kullanma dedi vs vs en son bu üçüne karar verdim bunları kullanan varmı 14+1