hayatbebek Merhaba hanımlar 32. Haftadayım ve izne ayrıldım 4 ay ücretli. Asgari ücret alıp da doğum parası ne kadar aldınız yakın zamanda alan var mı?
babyy__ hayatbebek canım o öyle hesaplanma 1 senelik pirim ücreti ve gün sayın toplanır hesaplanır herkezin ki farklı çıkabilir yani bi muhasebeci olarak söyledim
Buketpendik babyy__ ay muhasebecimisiniz hesaplama kolaysa hesaplama nasıl yaplılıyor prim gün sayımı ve ücretimi e devletten görebiliyorum ama ocakta zamda olcak
babyy__ Buketpendik siz isterseniz son 1 senelik gün sayısını ve prim sayınızı yazın ben hesaplayım ama dogum yapacağınız günden geriye olması gerek
Buketpendik Mer babyy__ merhaba sağ olun 270 gün olarak hesapladım kabaca doğum iznine çıkmadan şimdi sgkdan baktığımda ağustos ayı yatmış 150 gün yazıyor bende aralığın sonunda izne cıkarım prim 127.132,74 yazıyor eylül ekim dahil edilmemiş daha