Mucizemgeldi Kızlar meme yarası olmaması için alınan kremler gebeyken kullanılabilir mi ve gümüş kapak mi alınmalı göğüs için neler kullanılıp alınmalı henüz birşey almadım ama almam lazım yardımcı olur musunuz ? Birde sezeryan sonra hemen emzirecek miyiz
8mucizem8 Mucizemgeldi öncelikle evet hemen emzirilmesi gerekiyor annenin ilk sütü yani kolostrumu alması lazım ben göğüs ağrısı olmaması için kesinlikle lansinohun göğüs ucu kremini öneriyorum emzirirken ağrı ve çatlak olmasın diye yara içinde ebebekte baby Mom gümüş kapağı öneririm doğumdan sonra kullanılmalı yara olaması için 🫶🏻
Eboz Mucizemgeldi Sutunuz gelir hemen emzirin benim gogus ucum yoktu biraz zorlandim ama bebek iyi tutuyor cikartiyor kullananlar memnun kapakdan Ben gec kullandim ise yaramadi yara olmustu cunku kremde 34 hafta iken surun etkisi olur
Baharoloji Mucizemgeldi ameliyattan çıktım odaya geldim ve hemen emzirdim damla damla geliyor artıyor endişe etmeyin verin mutlaka ucunu değilde kahverengi kısmı kavratın yara olmaz bir de çamaşıra değince tahriş olabiliyor göğüs kalkanı alabilirsiniz e bebekten delikli olanlar daha iyi hava alması için
Sonbahargeldi Mucizemgeldi doğuma bir ay kala gümüş Kapak kullanılması tavsiye ediliyor sizde ona göre başlayın bende bir hafta sonra başlayacağım