TgbHmz Sedack Kızarıklık veya şişme var mı bende 1 hafta önce mastit oldum malesef dikkat edin sütü emmese bile boşaltın biraz yoksa mastit olur
TgbHmz Sedack Benim mememde kızarıklık ağrı şişlik oldu ve ateşim 39 a cıktı vücut ağrısı oldu bide genelde de belirtliler bunlarmış ileri derecede akıntı fln olabiliyor