Neslibt72 Selamlar hanımlar Haftadayız en son geçen hafta geldiğimde bebek 36. Hafta kilosundaydı boyundaydı. Gece aşırı sancıyla hastaneye geldim yatışım yapıldı. 3 cm açılmam var. Bebek için ciğer geliştiriciler falan yapılıyo dr da bunhalde eve gönderemem dedi en son. Ama bana şu an saçma geliyor sabahtan beri açılmam artmadı ve sancımda geçti. Evde de geçebilirmiş gibi geliyor bu süre. Doktor abartıyor mu acaba bu şekilde olanlar ne yaptılar 🤔 Bide eve geçersen burda uygulanan ilaçları veremeyeceğiz bebek için bu ilaçlar önemli dedi ciğerlere ne kadar etki ederse o kadar küveze girme ihtimali azalırmış
Ayce09 Neslibt72 açılmanızda var en azından iğnelerinizi olun belki ilaçlarla durdu sancınız etkisi geçince artıcak bilemezsiniz ama 2 doz vurulun iğneyi ne olur ne olmaz
Hilal_blc Neslibt72 Bide eve geçersen burda uygulanan ilaçları veremeyeceğiz bebek için bu ilaçlar önemli dedi ciğerlere ne kadar etki ederse o kadar küveze girme ihtimali azalırmış Ee bunlari söylemesine ragmen doktora abartiyormu diyorsun cidden ?
Neslibt72 Hilal_blc tabiki doktorumu dinliyorum ve hastane de kaldım. Ama insan ister istemez düşünüyor ya da aynı şeyleri yaşamış olanlar ne yapmışlar nasıl yol izlemişler merak ettim ☺️
Neslibt72 E_s_g gelmiş geçmiş olsun doğdu mı bebişiniz peki? Evet gerekirse 1 haftada kalırsın dedi ama bana hastanede sağdan soldan geldikleri için 😂yapamıyorum yani geçmek bilmiyor