Kızlar 26+5 gebeyim kontrolde bebeğin suyunun fazla olduğunu öğrendim şeker yüklemesi yaptirmamistim doktor sekerden olabilir dedi bugün şeker yüklemesi yaptırdım sonuçlarım gayet güzel geldi. Fakat ben ilçede oturuyorum doktor şehir hastanesine gitmemi söyledi farklı bir durum kaynakli olabilirmiş biraz korktum açıkçası internette pek ic açıcı şeyler yazmıyor. Su fazlalığı olanlar yardımcı olabilir mi ? Can sikilacak bir durum var mı gerçekten?