salihavrn bir sıkıntı olmaz dediyse kafanıza takmayın. Ben ilk bebeğimi miyom yüzünden kaybettim. Şimdi tekrar hamileyim ve miyomum var ama konumundan dolayı bu sefer bebeğe zarar vermiyor. Doktorum da sıkıntı yok dedi çok şükür sizin de sıkıntı yoksa bebeğe zararı olmayacaktır.