Kızlar ben bugün alışveriş yaptım biraz durduramadım kendimi 😂 14+6 da erkek dedi doktorumuz çıkıntısını da gördük özelde baktırdım doktor ilk kız dedi ama sonra gördü ve erkek bebeğiniz dedi. Erkeğin karıştırılması ihtimali var mı ya hep burda okuyorum ve demiştim kendime alışverişi çook sonra yapıcam diye ama kıyafete dayanamadım 😂 şuan 15+3 üz. Yavaş yavaş tamamlamak istiyorum eksikleri. Bir anda alırsam keyfini çıkaramam diye düşündüm.