Hanımlar genital bölgemde gebelikten sonra siğil çıktı HPV olabilr dendi. Ama HPV testinde düşük tehlikesi var diye yapmadılar. Bugün gidip cildiyeden siğilleri yaktırdım. Aynı zamanda bitmeyen idrar yolu enfeksiyonum ve vajinal mantarım var. Cildiye doktoru mantar için hamazic çinko oksit krem verdi. Gebelikte kullanılır mı? Bitmeyen mantar ve idrar yolu enfeksiyonum için ne önerirsiniz? Ne yaptım ise geçmedi aylarca