mom28_ biz 9 aydır deniyoduk olmamıştı doktor direk aşılama dedi pcos vardı bende ileri seviyede eşimde bi sorun yoktu şükür, üniversite hastanesinde yaptırdım kadın Doğumun ücretli bölümü tek iğnelere ücret verdim işte aşılama için ayrı bi ücret vermedim