nrndyg iki ay çektim canım sürekli şase krem gecmedi gitti fitil verdi 3 saat sonra elhamdülillah hicbişeyim yok üstelik aşırı su tüketiyorum fitil cok faydalı gebelikte enfeksiyon tekrarlar diyor doktorum acık gezme sansınız varsa arada gezin evde ve sürekli iç camasırı ütüleyip mikrobunu kır günde 3 kez falan değiştir diyor yapıyorum günlük ped o bu bıraktım rahata erdim