Nargissos Tam sınırda çıktmış betanız 2 gün sonra tekrar test verirseniz daha sağlıklı bir sonuç alırsınız
Merve1414 5 sonucuz 3_5 gün daha bekleyip öyle kan verin bazen hormonlardan dokuda yukeselebiliyor biraz bekleyin test icin
Violetaa @AslanKadini bu ay çatlama iğnesi kullandım yarın 14 gün . Doktor 14-16 günler arası kan verebilirsin dedi bugün yolum düştü hastaneye gittim kan verdim muayne oldum . Doktor göbekten baktı . Siyah bi kese görüyorum dedi küçük tabi bakalım yarın sonuçlar için gidicem . Adetim 7 Ekim olması gerekiyor
Cinarsaitinannesi Violetaa hayırlı olsun 5 çıkmış değerin yukselir bundan sonra takip et ama o kese gordum diyen doktoru da degistir karindan kese gormesi icin betanin 2 bin 3 bin olmasi lazim
Merve_ceyhan0803 Violetaa bence de doktoru değiştir bu değerle kese görüyorum dediyse doktorluğundan şüphe et ama değerin sınırda 2 gün sonra tekrar verip artıp artmadıgına bakarsın adetine de daha varmış zaten
Zeyna27 Violetaa kese değilde rahimde kalınlaşma görmüş olabilir mi bu değerle kese görünmez ama 5 sınır yani artış olursa gebesin rabbim kalbine göre versin inşallah
AslanKadini Violetaa haa çatlama iğnesini bilmiyordum. Öyle olunca düzenli kan veriliyor galiba. Çok çok geçmiş olsun insaAllah hayırlı sağlıklı sıhhatli gebelik nasip etsin Rabbim..
Anneoluyorumm00 Violetaa ayy Yeni gördüm canım tam sınır 5 geçerse hamilesin canım ama düşüşe de geçebilir ya inşallah vardır
Violetaa @Zeyna27 inşallah canım valla bana dedi siyah birşey görüyorum dedi sağda benim yumurtalarım sağda gelişmişti bilmiyorum yarın sonuç için gidicem zaten sorarım
Nargissos Violetaa benim de yarın 14. Günüm 🌼 kendim kadar merak ederik bekliyorum sonucunuzu ben de yarın test vereceğim. 11. Günümde verdim 4.49 çıktı olumsuz diye çok üzüldüm Allahtan ümit kesilmez yarın yine vereceğim sabahtan