Sealemdar Kızlar çalışıyorum çalıştığım yerde alaturka var , bi tanıdık klozet kullan zararlı olur böyle eğilmen dedi 6 aylık hamileyim , tuvalet konusunu nasıl yapıyorsunuz
bdenerigokce Sealemdar 8 aylığım alaturka kullanıyorum, tam tersi bana bunu kullan çok daha iyi diyorlar. Hiç zorlanmadım. Sezeryan olursam belki zorlanırım diye düşünüyorum bende
Dlkzz Sealemdar doğuma kadar alaturka kullandım. Sadece oturup kalkması son zamanlar zor oluyor. Ama alışıyorsunuz doğumdan sonra da hiç zorlanmadım sezaryen olmuştum