Ben en başından beri sezeryan diye tutturan bir anneyim normalde 38+1 de olacaktım ama doktorum tatile çıkıcak diye 38+5 te oldum neyse kızlar eşim doğumda yanımda olamadı bazı sebeplerden dolayı annem babam kaynanam kayınpederim teyzemler vs ailem yanımda oldu hastaneye gittik 7.5 gibi yatışım yapıldı serum takıldı sonra beni hazırladılar ve yalnız başıma ameliyathaneye indim kimseyi yanımda istemedim eşim yanımda olmadığı için zaten doktorum biliyordu hiç ağlamadım üzülmedim çok güçlü durdum sonra ameliyathaneye indik çenemi göğüsümde yaslamamı istediler iğneyi belimden vurdular ama hiçbirşey hissetmedim sadece bacaklarıma doğru soğuk birşey akıyor gibi hissettim yatmamı istediler yattım sonra ayaklarını kaldır dediler oynatabiliyordum sağa sola ama kaldıramıyordum sanki bacaklarımın üzerinde duvar düşmüş gibiydi neyse beni örtmeye başladılar başımda bir hemşire durdu nasıl olduğumu sordu biraz midem bulanıyor dedim damar yolundan iğne yaptı derken doktorlar başladı konuşa konuşa hiçbirşey hissetmedim sadece en son hemşire telefonunu hazırladı fotoğraf çekmek için doktorumda biraz çekişme hissedeceksin dedi o an karnımın boşaldığını hissettim doktor hanım ah nasıl tombiş birşey bu annesi hiç sana benzemiyor dedi ağlama sesini duyduğum an ağlamaya başladım ilk o zaman ağladım sadece sonra bebişimi temizleyip yanağıma koydular o kadar yumuşaktı ki kızımın yanakları o an yerle gök birdi benim için çok ağladı yukarı çıkarken bile sesini duydum neyse o an zaten beni dikmişler hiçbirşey ama hiçbirşey hissetmedim hiç ağrım olmadı şu an 8 günlüğüz dikişlerim tamamen iyileşti doktorum krem verdi onu kullanıyorum onu kullanınca da izi geçicekmiş şu an sadece idrarımı yaparken baskı hissediyorum oda geçicekmiş normalmiş odamıza çıktık bebeğimi emzirmek için verdiler tabi hemen sütüm gelmedi ama onu emmeye çalışırken görmek bile rüya gibiydi ilk ayağa kalkış asla ama asla abartıldığı gibi değilmiş annem ve hemşire koluma girdi kaldırdılar 2-3 adım sonra kendim yürümek istedim izin vermediler ama 2.yürüyüşte tek başıma yürüdüm gece kaynanam kaldı zorla yanımda bende annemi eve gönderdim dinlensin diye neyse kaynanam bütün gece uyudu bebeğime yalnız başıma baktım kucağıma alıp emzirdim kalktım tuvalete gittim geldim yataktan yalnız başıma kalktım çok ama çok güzel geçti eve gelince de asla yatmadım sürekli yürüdüm biraz ayaklarımda ödem oldu ama 2 günde geçti şu an hiç ameliyat olmamış gibiyim 10 tane daha doğum yaparım sanki böyle 😂Benim doğumum mükemmel ötesi kolay ve rahat geçti umarım sizinkiler benden daha iyi olur ama daha iyisi olur mu bilemem merak ettiğiniz sorular varsa sorabilirsiniz