Sdyyld mombarbie_ 19+3 üm benimde bazen batma tarzı ince sızılar falanda oluyor hapşırında cok acıyor ama sanırım büyümeden dolayı oluyor canım cok kafaya takmadım genelde herkeste oluyormus
A12_S07 mombarbie_ Bende 19+6 dayım popo kısmına kramp gibi giriyor ve sanki taş var karnimda ağır gibi hissediyorum
mombarbie_ Sdyyld 15.haftada olmustu ama insan Bi garip oluyor ben birde magnezyumumu içemiyorum tadından dolayı perşembe inşallah hap versiyonuna geçersem ağrılardan kurtulucam 🥲
smyykbl Bende 19+2 deyim benimde özellikle sağ tarafımda eğilirken bacağımı kaldırırken batma ağrı gibi bişey oluyo
ilongirav bende de var hatta en başından beri var ama doktorum kanama görmediğim sürece korkulacak bir şey olmadığını söyledi rahim büyüdüğü için bu ağrı, acı, batma hissinin de normal olduğunu söyledi 🤗