Merhaba hanımlar benim son adet tarihime göre 26 +4 haftalık hamile olmam gerekiyor,geç döllenme ile 25 haftalık olduğumu söylüyorlardı detaylı ultrasonda 6 gün daha geri gitti bugün kontrolüm vardı şuan herşey normal olsa da 24*1 çıkmam gerekirken 3 gün daha geri çıkıyor 23+5 çıkıyor bu şekilde olan var mı gelişim geriliği mi oluyor bu doktor tekrar perinatolojşden randevu aşıp baktır dedi 15 gün sonra sebebi yada herhangi birşey söylemedi ona göre bakalım bizde dedi bu durumu yaşayan var mı sabahtan beri gerçekten psikolojim bozuldu