mombarbie_ kullandım canım ben tiroid hastasıyım hasimato hipotiroidi var o yüzden benim tsh inişli çıkışlı ısı takibi gayet olumlu olunuyor ama benim tiroid değerleri yüksek gebelik ihtimali az sekiz aydir düşünüyorum ovulasyon testinide denedim olmadi ee birde stres var o yüzden en iyisi aslında kafada bitiyor ben kafaya takinca tiroidi yukseltiyorum ama tesekkur ederim önerin icin ilk gebeligimi ovulasyon ile gerceklesti 🥰