OziC Kızlar 26 haftayım hiç bir vitamin ekstra birşey kullanmıyorum daha doğrusu kullanamıyorum. İlk haftalar folik asit bile 7 tane içmişim. Doktor imom aldırdı ama aldığım gibi duruyor. Bazen vicdan yapıyorum ya sıkıntı olursa diye benim gibi takviyeleri kullanmayan var mı
saleymom OziC çocuk sendeki vitaminlerle besleniyor, bence ihmal etmemelisin senin vitaminin ne kadar iyi seviyede olursa bebişte o kadar sağlıklı olur. Emzirirken bile sendeki vitamini kullanıyor o yüzden hem kendine hem bebişe faydalı vitaminler
bdenerigokce OziC bebeğe bir şey olacağını sanmıyorum sen mahvolursun. Kendine bunu yapma. Sonra neden lekelerim var, neden bacaklarım ağrıyor acaba, neden çabuk yoruluyorum dersin. Bunlar hep vitamin kullanmamaktan olur. Saçların da aşırı dökülür.
ElayAysen OziC ilk 3 ay folik asit önemli. Sonra magnezium demir felan. Hic olmazsa beslenmede dikkat et vitamin alamiyorsan
OziC bdenerigokce evet zaten ilk gebeliğimde de aynıydı çok fazla sırt ağrısı kramp yaşıyordum ama maalesef elimde olmadan içemiyorum
ElayAysen OziC havuc felan da ye. Muz ve ceviz en önemlisi bebek icin iyi kilo aldırıyor. Ben süt de icmeye basladim :D onuda söyliyeyim vitamin kullanmadim. Sadece 24 haftada magnezium kullandim ve ve demir. Demir doguma kadar icmeliyim cok kotu ilac beni kotu yapiyor kusturuyor ama mecburum
OziC ElayAysen bende sadece magnezyum kullanabiliyorum oda zorla kramplar çok fazla oluyor çünkü magnezyum da daha başlamadı doktor. Ceviz bal çok fazla tüketiyorum baya fazla hatta 😂
OziC ElayAysen demir ilacı da hiç kullan demedi daha ama aynı senin gibi demir ilacı beni de çok kötü yapıyor sindirdikce öğüresim geliyor