Kızlar 39+2 yim bugün nst sancım 110 lara kadar çıktı 3 kez düzenli olarak ama ben canı çok tatlı biri değilim sancıyı karşılıyorum yürüyorum kalkıyorum sorun yok yani devlette takipliyim suyum iyi açılmam 2cm geri gönderdi eve ne yapabilirim öneriniz ne olur?
suyun kanaman olursa yada sancın çok sıklaşınca gel dedi sadece