arkadaslar merhaba, dün gece 1 cm açıklık ve sancılarla nişan gelmesi üzerine hastaneye yatışım yapıldı. lakin sabaha karşı 7de beni sezaryene aldılar. sezaryen doğum aşırı zormuş bunun sıkıntılarını çektim mide bulantısı ama atlattım hemen ayaklandım.