Kızlar ben de dün 36+6da çatı muayenesi oldum. Korkulacak bir şey yok, okuduklarımdan dolayı ben de biraz gergindim ama abartılacak bir şey değilmiş. Hoca çatı muayenesinden sonra 2-3 cm açılman var dedi sonra nst de sancım çıktı ama şu an sancı vs hissetmiyorum. Dün sancı ve açıklık olunca ben de her an sancı olursa diye heyecanla bekliyorum.