Selam canlar 🙋🏻♀️
Benim oğlan 2 haftadır karın ağrısı şikayeti ile ağlıyor. Doktora gittik ilaç kullandık 1 hafta. Buna rağmen geçmedi dün akşam yine ağladı yine acile gittik. Doktor testler istedi falan neyse temiz çıktı. Şimdi yine ağlıyor. Birşeyi yoksa bu çocuk neden ağlıyor anlam veremiyorum. Bu arada şuan yine doktora gidiyoruz 😐