Bugün tam 31 haftalık oldum 3 gündür bebek hareketlerim azaldı geceleri falan normalde kıpır kıpırdı ama 3 gündür falan öyle değil elimi koyunca hissediyorum çok hafif bir şekilde gündüzleride bugün sabah uyanınca hissettim dün sağlık ocağına gittim sadece kalp atışı dinlendi. Gayet iyiydi kalp atışı falan ama neden hareketsiz çok korkuyorum yarından sonra hastaneye gidicem en son 2 hafta önce gitmiştim. Elimi koyunca ara ara döndüğünü hissediyorum sadece ondada sert bir şekilde değil moralim çok bozuk 😔ilk anneliğim daha 20 yaşındayım çok korkuyorum lütfen birşeyler söyleyin