Kkklelp ne kadar kafana takma deseler de insan ister istemez takıyor maalesef. Bir gebelik yaşadım o da kimyasal oldu böyle olunca insanın daha çok gebe kalma isteği oluyor. Önceden yoktu düşük olunca kafaya taktım kendimi manyak ettim. Sürekli her adetten önce belirti aramalar, yorum okumalar soru sormalar, triplere girmeler ve olmayınca hüsrana uğramalar, hayal kırıklığı ve kabulleniş her ay bunları yaşamaktan insan sıkılıyor. Kötü olanı da sürekli hep bir umudun sürekli yeşermesi sürekli “bu sefer olacak hadi bu sefer tam oldu” hissi insanı bitiriyor.