Kızlar 37 +3 haftalık hamileyim dün kontrolüm vardı çocuğun suyu iyice azaldığını dedi doktorum yarın tekrar çağırdı bi sorun olmazsa perşembe suni sancı işe doğurtcam seni dedi 3 cm açıklığım var kendi sancımla açıldı bi hafta önce sonrs durdu sancılar suni sancıdan korkuyorum çokmu zor ilk gebeliğim bide kaç saatte açılır çokmu uzun sürer bana yardımcı olurmusunuz?