_Kubraaa_ Yüzündekileri başta sivilce zannettim fakat bugün çoğalmış, netten baktım isilik olmuş oğlum. Bu nasıl geçer.. vucudunda yok şuan
Hrdl _Kubraaa_ benim oğlumun da vucunda vardı 10 günlük daha başta sivilce gibiydi ucu beyaz kırmızı doktora götürdük yeni doğanlarda oluyor dedi yüzünde de vardı geçti
Hrdl _Kubraaa_ geçmesse bebek ciddiyesine götür canım doktor bana öyle dedi takip et kaç gündür var 1 haftadır varsa geçmiyorsa götür