Sewo onun içinde çok erken☺️Karnın büyüyene kadar istediğin gibi uyuyabilirsin ama tercihen 20 li haftalarda artık sağ yada sola yatmanızı önerir doktorlar☺️ İlla sol diye bişey yok zaten bi süre sonra karnınızdan dolayı yüzüstü yatamıyosunuz sırt üstü yatıncada karnınız ağzınızda gibi hissediyosunuz mecbur sağ yada sola dönüyosunuz☺️ Daha rahat etmen için sağ yada sola yatıp bacağının arasına yastık koymanı öneririm☺️ En rahat öyle uyursun ama dediğim gibi daha çok erken göbüşün büyüyene kadar istediğin gibi uyu😘