Kizlar merhaba 11 haftalık gebeyim bugün sağlık ocağında Kan verdim ve kan değerlerim 4e düşmüş çok düşmüş dedi doktor hemen yatış yapıp kan yemen lazım dedi araştırma hastanelerine sevk etti ne yapmam gerekiyor başına gelen varmı acaba Kan ilaçlarında kullanmaya başlamadım daha 12 ncı haftadan sonra kullanılıyormuş birde bende Akdeniz anemisi de var inşallah sknti olmaz bebeğime başına gelen varmı bilgi almak istiyorum