afg Ameliyat anından hiç korkmayın çok kolay geçiyor.Ama sonrası özellikle de ilk 3 gün benim için zor geçti, yataktan biri tutmadan kalkamadım bile..Bebeğin altını vs hep eşim değiştirdi, emzirecegim zaman beşiğinden alıp kucağıma verdi vs.. Kendi başıma beşiğinden alıp koymak vs o tarz şeyleri yapamadım, eğilince canım cok acıyordu..15güne ciddi oranda toparlandım..