TG123 Merhabalar bugün 11 haftalık oldum dün akşamdan beri kasık ağrıları yaşıyorum bu da beni çok korkutuyor özellikle sol kasıkta ağrı oluyor sizce korkmalı mıyım yoksa rahim büyüdüğü için normal mi
Bebegimsu350 TG123 benimde sol tarafında hatta hastaneye bile gitcektim , doktor sıkıntı yok büyüme ağrısı dedi
Bsr1905 Rahim büyüdüğü için böyle şeyler olabilirmiş ama çok rahatsız oluyorsan doktoruna danış gene için rahat etsin