yenibirannis BbuketK ben yaptrmadm aclık tokluk kan sekerimi ölctürdüm ama Dr da gerek duymadı zaten bence Dr dinleyin
Mystery_ak BbuketK yaptırdım yaptırmanızıda öneririm şekeriniz var ise ona göre tedbirinizi alırsınız
gamzecgr BbuketK yaptırmak gerek bebek ve anne sağlığı için zaten içilen glikoz miktarı 2 dilim baklavadaki şeker miktarından ibaret
BbuketK yenibirannis bana da sağlıksız geliyo şeker yüklemesi bende bunu tavsiye edicem doktoruma inşallah 🤷♀️
mervemurat16 BbuketK ben yaptırmadım yaptırmayıda düşünmüyorum onun yerine 1 hafta boyunca açlık ve tokluk şekerimi ölçmeyi düşünüyorum gerçi henüz doktorumda şeker yüklemesi ile ilgili bir bilgi vermedi 22+1 im
canss_96 Bende bugün sabah yaptırdım doktorum istedi geçen hafta kan vermiştim onun sonucuna göre 50g yaptırdım
Yazmelegi_ BbuketK eğer yaptırırsanz çıkarsa tedbir alırsınız ama yaptirmayip gebelik sekeri olursa sıkıntı olur