Merhaba, bu ay doktorumun takibinde klomen kullandım. Daha önce 2 kez düşüğüm vardi. Klomen bittikten sonra surekli olarak yumurtaliklarimda sizi agri hissediyorum. Haptan sonra doktor yumurtamin iyi geliştiğini söyledi ilişki günleri verdi, sonraki muayenede de progesteron testi istedi, değerim 20.50 çıktı, çok güzel dedi yine ilişki tarihi verdi. Reglime suan 10 gün var ve surekli olarak kasik sızısı devam ediyor. Üstüne bir de asiri yorgunluk ve uyku hali eklendi. Dün korkarak erken gebelik testi yaptım, tabiki negatif çıktı. Umudumu kaybetmek istemiyorum.
Biraz karışık oldu sanırım ama klomen kullanımı sonrası bu şekilde agri yaşayan oldu mu normal mi?