Secilyarrnn Kizlar merhaba çok yalnız hissediyorum ilgisiz hissediyorum sürekli ağlamak istiyorum canım sürekli sıkkın 3 aylık şu an da bebeğim bu hissettiklerim hormonlardan dolayı mı yaşayan var mı .
Emotinal Secilyarrnn bende üç aylık hamileyim aynı sizin gibiyim aşırı depresifim yalnız çaresiz hissediyorum sürekli ağlıyorum ve felaket senaryoları kuruyorum
Ebus2045 Secilyarrnn bende sizdenim ama ciddi anlamda yalnızım öyle hissetmiyorum yani. Doğum yapalı bugün 7 gün oldu eşim çalışmaya başladı ben 2 oğlumla evdeyim hiç kimse yok yalnizim sürekli agliyorum Allah yardim etsin hepimize
Sonbahargeldi Yürüyüş yapın temiz hava alın kendinizi yormak hem gece uykunuza hemde size iyi gelir boş durdukça düşünürsünüz çünkü bebeğe çok zararlı stres kaygı
Secilyarrnn Ebus2045 Amin yalnızlık çok zor ya rabbim yardimciniz olsun rabbim sağ salim büyümeyi nasıl.etsin