kusay1811 Kızlar bugün ilk kez nst ye girdim 31+3 doktor biraz sancı çıkmış dedi ciğer geliştirici iğne ve hap verdi turuncu hap korktum açıkçası erken doğum olursa falan diye başına gelen var mı acaba
srgl3362 kusay1811 bende de 32. Haftada çıktı adalat vermişti hap ama hiç kesmedi sancımı daha da arttı
Ozlm_31 kusay1811 bende 31+4 haftaligim 4 gündür nst de düzenli sancim çıkıyor ciğer geliştirici iki tane yapıldı bekliyorum öyle bebeğiniz kaç kilo şuan
tgba-17 kusay1811 ilk gebeliğimde sizin haftanız da yaşamıştım aynı durumu ilaçları verdiler kullandım doğumum da 38 hafta bitimindeki oldu sizde korkmayın Allah büyük
pandasever kusay1811 30 haftada beri 100 leri gören düzenli sancılarım var üçüncü kez hastane de yatıyorum şuan. Üstelik adalatta kullanıyorum günde 6 tane zararı yok bebekler içeride biraz daha tutunsun diye vaktinde gelsinler inşallah
MerveG17 Nidicard sanırım verdiği hap. Rahmin kasılmasını önlüyor ve sancıları azaltıyor. Bende kullandım. Geçmişti. Kafana takmamaya çalış. Saatlerine dikkat ederek kullan hapı faydasını görürsün. Geçmiş olsun 🌸
Ozlm_31 srgl3362 korkacak birsey yok ki normal iğne gibi kalcadan yapıldı bazı insanlar bebek hareketi yavaşlıyor fln dedi de benimkiler maşallah hareketliydiler
Htchlg srgl3362 ben 5 hafta boyunca vurdum 2 şer doz 31 haftaya kadar erken doğum riskim vardi simdi 32 haftalık olduk
mimar_anne kusay1811 canım benim de tam 32 haftada sancım 106 lara çıkmıştı 2 tane serum takmışlardı bana da düzelmişti 38. Haftada doğum yapmıştım
kusay1811 mimar_anne seeum takmadılar sadece iğne yaptılar yarın da yapıcam bi de hap verdi sancı değerine nerden bakıcam acaba
Hmyr1- Benimde 34. Haftada nts de sancı çıktı 35 de de çıktı nidicard vermişti doktorum 1 hafta sonra kesti pazartesi ciğer geliştirici iğne verdi ve fitil verdi sabah akşam vajinal yoldan atılıyor. Plesanta yaşlanmaya başlamış suyum da azalmis bebek 2300 gr eğer kilo alımı olmazsa erken doğum olacak sezeryanla çok endişeliyim bende @kusay1811
kusay1811 Hmyr1- dikkat et canım bol bol su iç bebeğin suyu için çok geçmiş olsun hayırlısıyla gelsinler inşallah bebişlerimiz🙏