Kılzar vitamin olarak regenesis max kullaniyorum ama bazen içmeyi unutuyorum daha dogrusu içtimmi içmedim mi şüphwsi oluyor içmiyorum bende.siz her zman her gun duzenli kullaniyormusunuz?sabah demir ilacimi ihmal etmiyorum onu mutlaka iciyorum.o başka nedense vitamind3 bu tarz seyler oluyor